Support

Support

Veelgestelde vragen

We zijn er om je te helpen.
Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Direct support nodig?

Maak een support ticket aan.

Vraag. Voor wie is Flexxis geschikt?

Antwoord. Flexxis is geschikt voor elke kapperondernemer, onafhankelijk van het aantal medewerkers of salons.

Vraag. Als mijn boekhouder mijn cijfers wilt inzien, moet ik dan gegevens versturen?

Antwoord. In Flexxis is alles live, waardoor je overal en altijd toegang hebt tot dezelfde live gegevens.

Vraag. Wij werken nu met een ander programma. Kunnen jullie onze gegevens overzetten?

Antwoord. In de meeste gevallen kun je zonder verlies van gegevens overstappen op Flexxis.

Vraag. Kan ik met meerdere computers tegelijkertijd met Flexxis werken?

Antwoord. Ja, het aantal computers is onbeperkt. Denk aan een aparte kassacomputer, afsprakencomputer etc etc.

 

Vraag. Wij willen graag een demonstratie, kan dat?

Antwoord. Natuurlijk kan dat. Vul het informatieformulier in of bel ons op 0575-572 445 en wij maken een geheel vrijblijvende afspraak. Dat kan bij ons op kantoor in de speciaal daarvoor ingericht demo ruimte, bij jou in de salon of bij jou thuis!

Vraag. Heeft Flexxis een kantoormodule?

Antwoord. Diverse grote filiaalbedrijven werken met Flexxis. Zaken zoals autorisaties, centrale invoer van gegevens, koppeling met boekhoudpakketten en uitwisseling met andere partijen…alles is mogelijk.

 

Vraag. Zijn mijn gegevens beveiligd?

Antwoord. Jouw gegevens staan veilig bij ons in de Cloud. Een back-up maken is niet nodig, dat doen wij voor jou.

Vraag. Wat gebeurt er wanneer mijn internet uitvalt?

Antwoord. Flexxis is de enige Cloud softwareleverancier waarmee je dan door werken.

 

Vraag. Kan ik mijn klanten eenvoudig ene nieuwsbrief versturen?

Antwoord. Flexxis heeft een uitgebreide mailingmodule waarmee je eenvoudig de door jou samengestelde groep klanten informatie kunt sturen via e-mail/sms/post. Kennis of cursussen van mailingpakketten zijn hierbij niet nodig.